Thursday, November 11, 2021

No Sex Today

 IT's Thursday!! November is marching on and on... 


The Savoy.. Chase talks to Brook Lynn. Poor Brook can't even get a fancy blazer to wear LOL He says she should make Maxie talk to him about Louise. 

Carly is there with Millow. They talk about nothing. 

Curtis is happy there's a line around the building to get in. 

Liz and Finn are there. Liz is feeling blue. Portia talks to her. Then she and Finn order champers. 

That music guy IS Brook's old producer, Linc. He says something to her and she tells him to bug off and Chase tells him to get lost. 


They DO Have real music there.. . I liked it. It's alternative/punk type. He's a GH director. 

TEEN SEX: Good God, Cam has a condom and Joss has about 89. They get out some pretzles. Lip gloss. Candles. OMG it's just painful to watch. Anyway ..Liz comes home just in time PHEW. no damn it!! It was just a car turning around. She's still at the Savoy.  Then they talk about if it's the RIGHT TIME.. are you ok? You ok? Is it ok UGHHHHHh

GH: Austin goes in to talk to Valentin ..says "Brook Lyn sure saw you comin"...he tells him to talk to Gladys. Says that Gladys said that Brook was 'playing him' and he should ask her what's going on. 

Gallery: Scotty is drunk and goes to see Ava at the Gallery. He's upset about Liesl. "I failed her". OMG He faked being drunk so she'd tell him all about Nikolas and the Greek compound!! LOL 

Charlie's ...Sonny and Nina talking about her maybe going to prison. Sonny says "You have no idea what my power can do"... being all sexy. Nina gulps. LOL WOW.... nice scene. They talk about what might have been. Lenny not dying..the two of them maybe.. You know. Sonny says the DA might eve drop the charges against Nina. Nina says she should stay away from the bar since he owns it. He's like NO! She says "You have rules". He says to stay away from Carly and Wiley but she can come to the bar. You know he wants to be able to see her. 

END: 
Sonny finally shows up at the Savoy, doesn't say why he's late. Carly wants to get to know Charlie's Bar better since he bought it LOL 



13 comments:

  1. this morning on Patreon, Steve Burton commented on all of the rumors by saying, "I know there is stuff out there, but when there is something to tell, you all will be the first to know."
    I am not a rocket scientist, but that clearly sounds like he is gone------no denying he is staying - just a generic 'when there is something to tell'....
    now on to other things - I think Joss and Cam are sweet BECAUSE they haven't even had the lovey-dovey stuff - Franco died/he was arrested/Joss is around mob people, etc. I think they need to be a real couple first........I don't see chemistry, but I know they date in real life.......but I like a young freshman college couple who hav real life issues and not just let's have sex..............
    Nina's whispering is annoying..........sorry! LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. He didn't deny that he was staying or going, so I guess we'll just have to wait till there's something to ell us.

      Delete
  2. kd said: " Good God, Cam has a condom and Joss has about 89."

    *** LMAO I was thinking she must think Cam has a helluva lot of stamina.

    And I actually liked the way it ended. It should be theirr decision, not a competition or something they're shamed into.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Di says, I was thinking she must think Cam has a helluva lot of stamina."

      HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! I don't think any guy would have that kind of stamina for 89 condoms. ROFL!

      Delete
  3. Liz's home:

    Jam: Uh Cam? What is wrong with the big bowl for the pretzels? Damn Joss! How many times do you think you are going to be having zex?!

    "Karen says Joss has about 89."

    ROFL! I thought at first that Trina snuck them in Joss's purse. :) The scene was very strange. Like they are a couple of 14 year olds.. Oh look mom is home! Oh wait she's not. :)

    Cam: I hope you like pretzels.

    Did they just met? Is this their first date and they are getting to know each other? WHAT IN THE HELL WAS THAT?! Oh okay here we go.. Oh his roaming hands are cold. ROFL!

    Joss: Something is poking me.

    BAHHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA! Something SHOULD be poking you Joss. :) She would have won the line of the day, but someone else wins it. Oh look it's a spoon. :) Kinky. :) Glad they decided not to do it. She was so nervous. She wasn't ready.

    Ava's art gallery:

    Ava and Scotty: Scotty broke my heart! Scotty faking! ROFL! Scotty you little minx! :)

    Charlie's pub and restaurant:

    Nina and Sonny: OH MY! :) I'm waiting until their passion explodes. :)

    Sonny: Maybe I'll change the rules.

    HOT DAMN! :) He was going to win the line of the day, but then again someone else wins it. Sonny you want her! You also want to kiss her!!! DO IT! :) Stop fighting it! :)

    Nina and Scotty: Scotty wins the line of the day.

    Scotty: Anna Devain is the last person I will take ANYTHING to!

    ROFL! I love you Scotty! :)

    The hospital:

    Pawtucket Holtster and V.C.: When will they have their date? :) Come on you two! I want to see you eat. :)

    The Savoy:

    Chase and Brooky: Oh just kiss already!

    Mildew: Zzzzzzzzzz.

    Willow: I'm going to stand on the table!

    Whatever you do, don't pee on it.

    Mildew and Carson: Love that Sonny isn't telling anybody about how he was with Nina. :)

    Linc and Brooky: AH HA! We were right!!! :) He is the smarmy producer guy that worked with Brooky. Welcome back. :)

    The band: He's okay. I rather have Bon Jovi. :)

    Carson: Sonny is still not telling her about Nina! Hahahhahaha! Oh why yes Carly you should go to Charlie's since Sonny bought it.. Get to know the bar and SEE Nina!!! :) *Evil smile* Then you can see Nina and Sonny talking a lot.. *Evil smile*

    Throwback Thursday: *Jumps into time machine to go watch Robin, Anna, Robert and Duke* They have to tell little Robin that the baby is gone. :(

    https://www.youtube.com/watch?v=6C4pfIREop4

    ReplyDelete
    Replies
    1. I adore Scotty.

      If Willow peed on the table, it would make her interesting, so I say go for it.

      Sonya, I read on another site that Bon Jovi is a Days fan. Too bad.

      Delete
    2. Seriously, Scottie's scenes saved the day! I love him too.

      The spoon in the couch was a hoot! And I'm glad they didn't do the deed. Really Joss? You're competitive and that's why you want to have sex? I was snortin' thru that conversation.

      I was ready to see Willow on the tabletop. But where did that come from?
      The music was ok, and I do like that director. But if you're going to lip sync, practice in front of the mirror with a hair brush first.

      Delete
    3. "Julie H says, Seriously, Scottie's scenes saved the day! I love him too."

      It sure did save the day! What a great trick! :) I did not see that coming! :)

      "The spoon in the couch was a hoot!"

      I guess you could say they were spooning! ROFL!

      "Really Joss? You're competitive and that's why you want to have sex? I was snortin' thru that conversation."

      Hahahahahhaahaha! Crazy!

      "I was ready to see Willow on the tabletop. But where did that come from?"

      Where did what come from? Her wanting to stand on the table? Cus she wanted people to know she wuvs Michael! :) There was no couch to stand on like Tom Cruise did once. ROFL!

      "The music was ok, and I do like that director. But if you're going to lip sync, practice in front of the mirror with a hair brush first."

      ROFL!

      Delete
    4. Sonya, "spooning"! HAHAHAHAHAH!

      Delete
  4. Michael : Thank you
    Willow : For what ?
    Michael : For being you

    Pretty much sums up my interest in the vanilla twins


    ReplyDelete
  5. With the exception of Eva and Nina today and the 10 glasses of white wine she must of drank to be at that bar that long, the wardrobe was just heinous. Just look at that group shot 🙄, it looks likes a Filene’s basement ad from 1998. Chase must of missed the jacket hand outs before getting to set?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I noticed the numerous glassed of wine too, lol!

      Delete

Willow The Waffle

  Kin Shriner's birthday today!! YEAH!!  Eden posted this on Twitter today.. great photo. SHOW: Laura and Martin in a safe house playing...