Wednesday, April 23, 2014

I'm Not Gonna Let You Dangle Kiki


CARLOS and Todd..tedious. 

Emma got carnations and a kiss from Cam. Spencer saw it..and I'm sure he's going to kill Cam soon LOL. Would have been nice to have Maxie on. 
Patrick, Emma and Sabrina in a car. What could possibly go wrong? 
Please. Spare me.
AND-- who's making the "hit' call...Ava or Fluke? Which is REALLY responsible??!
They crash. 


Monica was ON!  Then NOT.  Same with Anna, Duke and Flea, all mentioned then not shown. Would have been nice to have had Maxie on. You know, with her PARENTS

Is it weird to have a funeral at night? Even the song was about SONNY--all guilt and crap. The funeral was 1min. long LMAO Whatever. Ava never even went out. She drank and watched TV. LOL 


Kiki tries to trick Luke into admitting something, but he's too smart.  It looks like she is coming on to him again. 

SOMEONE PLEASE SLAP SOME SENSE INTO TRACY! PLEASE FOR THE LOVE OF GAWD! 



16 comments:

Unknown said...

ALSO - PLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEASE STOP WITH THE CAR ACCIDENTS. WE NEVER SEE SOMEONE IN A CAR UNLESS THEY GET INTO AN ACCIDENT. CAR ACCIDENTS AND BABY SWITCHES. THAT IS ALL GH IS THESE DAYS. GIVE ME A BREAKKKKK!!!

Whew! I feel better now - until Monday.

Dustin said...

Oops - that last one was me! lol

kdmask said...

HI Dustin!!

dar said...

I'm beginning to think I won't live long enough to see this stupid not Luke story end.

kdmask said...

when did he get out of the hospital? A month ago?

Kg said...

And this. This is why my GH watching is confined to your blog Karen. I have absolutely no motivation to watch the show. I don't even give a crap about the nurses ball. Bless your heart for continuing to watch and blog.

By the way, where exactly is western upstate new york? #halfassresearch

Andrea said...

I absolutely hate that this funeral was about Sonny and Ava not Monica.

I cannot take that they are making Tracy so dumb and gullible


Shocker - Sabrina is going to be hurt and the baby is going to come. I guess since we know who the baby's father is and no one is planning to kidnap or switch him ( he does have a death threat though) they have to make him fight for his life.

I'm just not excited about GH I love Maxie, but to see her we are going to have to suffer through Levi. Can't act Nathan is on tomorrow.


dar said...

Western NY is the eight westernmost counties of NYS: Monroe (Rochester), Genesee (Batavia), Wyoming, Allegany, Niagara (Niagara Falls), Erie (Buffalo), Cattaraugus and Chautauqua. Nobody here calls it upstate western NY - just western NY. The producer (Frank) went to SUNY at Buffalo and the writer (Ron) was raised in Rochester. So it's odd that they used the term upstate wny.

Karen, I thought Luke got out of the hospital in February but I could well be wrong. The last story I hated this much was when they forced that crap about Alexis pretending to be a male butler down our throats. I thought that was a way of punishing NLG and I've started thinking that maybe Geary pissed someone off.

dar said...

Karen,
I just checked an archive site and Anna rescued Luke and Scott on February 17th. So we really have been treated to more than 2 months of this nonsense with no end in sight. Ugh!

Kanella said...

I was wrapped up with Greek Easter preparations and haven't watched in over a week. Based on this blog it sounds like I haven't missed much.

sonya said...

Metrocourt: Emma's recital!! Why is Cameron calling Patrick and Sabrina by their names?!!?! It should be Mr Drake and Ms Santiago!!! Spencer sculking around hahaha! He got caught by his father hahahhahaha! The way Nik grabbed him! ROFL! Spencer and Emma both win the line of the day, because their lines just go together! :)

Spencer: I beseech you!

Emma: What?

ROFL!

Jail: Love the BobTodd and Caaaaaaaarlos scene! Caaaaaaarlos was close to crying! :( Oh good he is spilling his guts to BobTodd!

Q home: How did Fake Luke know that he was being set up?!!?! I thought at first there was a mirror there and that he saw Tracy watching. :) Guess not. Guess he was suspicious of Starki! Stupid Starki! Starki should have went in the room pretending to look for someone, and then pretended to leave, where Fake Luke would stop her and hit on her. Stupid Starki. Fake Luke hits on Ava! ROFL! Too bad Tracy didn't see that! Ava watching the news about BobTodd hahahaha. Carly you taunting Ava about BobTodd in jail along with Caaaaaaaaaarlos! SWEET! :)

Q funeral: Wow! AJ's funeral lasted a minute! ROFL!

Q mausoleum: Wow!!! Sonny's facial expressions while he was there! ROFL! Especially when he sees Ghost AJ! HAHAHAHHAHAHA! Oh Ava shows up! Are Ava and Sonny going to have sex in the mausoleum? I will call them Sava. :)

Sabrina, Emma, and Patrick: Oh boy! They are being showed in the car! Car accident? Ava has someone to kill Sabby, Fake Luke has someone to kill Emma!!! OH OH SOMEONE IS ON THE ROAD! CAR ACCIDENT!!!! Will Sabrina die!!?! :)

kdmask said...

dar...
I asked Chris VE about the Western NY thing. I think they put that in there. BUT..maybe put Upstate in too because people OUTSIDE NY don't get it?
I was just happy as pie to hear WESTERN in there!

CareyN said...

Oh these kids are the best. I wish they had their own soapy spin-off. The Children of the Chuckles? General Hospital: The Next Generation? Spencer's Creek?

I love that the writers are using them so much considering we're all usually complaining that these parents never have the kids around. (Cue Joss!)

Pat..... Sun..... said...

Heard there was a casting call for an 8-yr-old, light haired, girl, who would be able to carry large amounts of dialogue.. (SOD).... Sounds like Josslyn.... A baby four-some, like Lucky and gang back in the 90s? I love these kids so hope that it happens this way.

Avalonn said...

General Hospital aka the Maurice Benard show. The actor has mob style pull because no matter who is in charge the show comes back to Sonny! I use to love this guy...now, not so much.

nance24 said...

i actually ff'd some of the show yesterday and I haven't done that since Ron and Frank took over