Wednesday, October 11, 2017

Trucker Hats

OMG SO...it's MORGAN MEMORIAL DAY....boy, I know how to pick 'em don't I?? (sarcasm) 

Kiki kinda yells at Ava for being gone. Ava has a little dark spot on her cheek. Why does Kiki think she can say that Ava can't see her own kid?? Oh Laura is going to read Ava. Laura is holding up her paperwork so she can't leave yet! And..that was a nothing scene. Should have been 15 min long. UGH 

So, Ava goes to Morgan's "Memorial" at PERKS--and everyone yells at her. No one lets her see Avery (like it's their choice). Ava is leaving for Paris. Griff comes and stops her. Oh by the way-- Kiki hates Ava now (again) because of Course she Does. 

GRIFFIN...is all of a SUDDEN THIS PRIEST?? I mean, he's been a DOCTOR--not a priest all this time and some old guy (with blue hair) Comes in and says "I'm taking you home to your parish"?? HUH?? WHA?? It's GOPHER from the LOVE Boat!! ahahaa. OMG.  This makes no sense. It would have if it happened when Griffin first came on or a bit after..but?? NOW?? 

Parker got fired!!! LOL someone saw them kissing before Krissy quit. Alexis goes in there to see why Krissy quit school.  Parker is all bitchy to her. God, I wish Alexis would have decked her. Parker is going to leave town an d Kristina says she's going to go with her. (Lexi booked a prime time gig so..??) Aleix is mad.

Kevin's home. 
He proposed to Laura. Quite unromantic. 

24 comments:

Michelle Latta said...

From your blog sounds like I should skip it. I'll probably fall asleep again LOL! Kiki is so wishy washy...

gracegirl said...

Wanted so bad for Alexis to smack Parker!I guess I can pick em too! The whole Parker/Krissy romance is so mismatched and disturbing! Wish they went with a Valerie/Krissy romance. Apparently Griffin has been on a leave from the church since his last romance with what's her name.. Claudette to see if he still wants to serve God. Why doesn't he just leave the Catholic church and become a pastor so he can serve God and be a doc and,if he wants,marry and have a family? But even so,cmon..Ava? I did think all the hate and nastiness towards Ava was a bit much too. I understand why they would not want her there but no need for all that and especially coming from Kikki. Maura is such a great actor! I felt her pain! Have a blessed day!

LSV422 said...

Haven't watched yet but I am happy Morgan has been gone a year. He was totally unlikable - not as a young kid though but as soon as he was recast.
LindaV

Di said...

I wanted Alexis to smack Parker too. She should just let Krissy go. And if she's still supporting Krissy she and Sonny should cut off her credit cards and let her go be an adult for a while. After all adults support themselves. (Either that or her new mommy can support her. *eyeroll*) And if Parker is living with someone who looks like a very young student, good luck to her finding another job at a college back home.

I'm getting very tired of this Griffin merry-go-round too. He should just leave the priesthood. He can still live as a man of God without all the conflict. His guilt has been done to death. That being said, I DO NOT want him with Ava. Find him a nice non mob related woman if he goes that route.

witch said...

I agree, krissy and parker are so mismatched. valerie and krissy would be fun. same with kiki and dr bench zero chemistry.

Barbara said...

I guess I am just in a bad mood-can't stand Parker - whole storyline stupid - I never have liked Griffin/no personality/blah -- and then it's like being in high school - the new 'freshman class of writers' COMPLETELY changes what the 'seniors have done with the characters'
----I don't like Kiki - I don't like Nelle - I don't like Amy - Laura is now getting on my nerves which means Nicholas IS alive since they are OVERDOING her outrage.
I don't want Brenda back either - these actors who pop in and out - not good for consistent viewing - unless it's a specific storyline - like a wedding or death!
Gosh I am grouchy!

sonya said...

College:

Karker: UGH!

#I want ValRissy! #I want ValRissy!!!

Karker and Alexis: Oh Karker shut up!!!! Alexis slap them!!!!!!

The hospital/Ava's room:

Kiwi and Ava: Kiwi's hair is so cute! :) Looks like Ava fell on gravel and the result is what is on her face. :)

Laura and Ava: Oh shut up Laura!!!! Nik is somewhere alive! For the millionth time, everytime you think your family is dead, they end up alive!!! It even happened to you!!! Ava slap her!!!

Hospital chapel:

Gopher and Griffy: Why is Gopher pretending to be a priest? Seriously though, Fred Grandy did a fantastic job as a priest!!!!!! I recognized him right away! :) I hope we see him again!!!! Father Gopher gave Griffy great advice!!! Father Gopher wins the lines of the day.

Father Gopher: Were you on mars? Saint Gabriel had an easier time trying to reach the virgin Mary.

ROFL!

"Karen says some old guy (with blue hair) Comes in"

No it's gray!!! :)

Memorial for Morgan: Yes Ava did start the ball rolling for Morgan, but Michael, I love you, but don't be so self righteous!! You took Avery away from Carson!!!!! I see they used the quiet twin to play Avery this time. :) Hey look Avery has got the soap opera look when she saw her mommy! ROFL!

Kelly's

Levin: Oh Laura quiet your whining!!!

Laura: I pointed a gun on Valentin.

Doc: Oh I understand. I don't blame you.

Great therapist you are Doc! And Laura you forgot to tell Doc that there were no bullets in the gun!!! When Laura talked to him about what they been through for a few months, I was thinking, that Doc and Laura should get married! :) OH HE PROPOSED YAY!!!! :)

sonya said...

"Barbara says Laura is now getting on my nerves which means Nicholas IS alive since they are OVERDOING her outrage."

Hahaha good point! :)

Paul773 said...

I think Laura was way too easy on Ava! Sure, Nik is most definitely, probably alive. Laura doesn't know that. Lol. Whiny? I didn't see that. At all. Ava whines and drinks constantly ... and she brings all the shit on herself. I was honestly starting to feel for her, but not so much today. I hope she's going to Paris to throw herself at Spencer's mercy.

Kevin's thought bubble: Sorry about Spencer and the civil suit ... I wish I could distract you. Hey! Want to get married? Maybe we could get a cigar band like Luke gave you in the 80s!

I read (here?) that 'Krissy is going to be filming something, and will be off GH for a bit. PLEASE tell me that the ONLY reason we had to endure Parker was to exit Krissy off the canvas. I hope when Krissy returns, that she is without ... her ;-)

Maybe Val will realize she has feelings for Krissy when she's away.

If I could have slapped Father Gopher today, I would have.

SICK OF THE MORGAN MOURNING!

sonya said...

"Paul773 said...Laura doesn't know that. Lol. Whiny? I didn't see that. At all."

ROFL! She does whine and she blah blah blahs about Nik. For someone who's family is "dead" and end up alive, she sure accepted Nik being dead very quickly.

"If I could have slapped Father Gopher today, I would have."

Awww really? Why?

Michelle Latta said...

Haha! Father Gopher....i actually visualized a gopher! 😂

Wanda Woman said...

Krissy's exit line: "I'll send you a postcard with my new address."

How old are the GH writers that they think a college-aged person would send a postcard? Bwahahahahahahahahaha!

Paul773 said...

Well, with that reasoning, no one should ever believe their loved one is dead on GH. LOL! I wish Scarly didn't believe that Morgan was.

sonya said...

"Michelle Latta said... Haha! Father Gopher....i actually visualized a gopher! 😂"

ROFL!

"Paul773 said... Well, with that reasoning, no one should ever believe their loved one is dead on GH. LOL!"

Exactly!!!! Nobody is really dead on GH!!!

Paul773 said...

"sonya said ... Exactly!!!! Nobody is really dead on GH!!!"

Except Lila. Damn it! Port Charles could really use some Lila right now!

Kathy M said...

I like Griffin, and think he has been severely underutilized, but I DO NOT like him with Ava. AT ALL.
I find Krissy to be a total brat and DO NOT like the Krissy/Parker relationship. Could Dr Bench have reported them? They walked right by him yesterday. But I haven't watched consistently so Idk if he knows them. How is Krissy going to support herself in Oregon. Does she have a trust fund? I like Kiki with Dillon, but I also think she has chemistry with Michael. And Michael has more chemistry with Kiki than with Nelle.

Paul773 said...

Kathy: I don't think Dr. Bensch/Bench knows who Krissy and Parker are. Even if he did, he saw them after Krissy quit school. She can be a barista in Oregon ;-) Well, since we're losing Dillon, perhaps we'll get a Kiki/Michael/Nelle triangle. ?

Michelle Latta said...

Dillon is actually staying, he's just been put on recurring status.

K said...

LSV422 said...

Haven't watched yet but I am happy Morgan has been gone a year. He was totally unlikable - not as a young kid though but as soon as he was recast.

** That sums up my thoughts, perfectly. When BC took over, he just came across as so whiny and annoying, I just couldn't watch him.

K

sonya said...

"Paul773 said...Except Lila. Damn it! Port Charles could really use some Lila right now!"

LILA!!! :'( Yes we do need some Lila right now. :(

LSV422 said...

As much as I dislike Alexis butting into her adult daughter's business, especially since Krissy has been married and divorced and should be in her late 20s, Krissy looked like PArker's daughter in those scenes yesterday. And even though Ava has major issues, she should be allowed to see Avery - just hideous that she is being kept from her own daughter. Liked Father Gopher - he looks great, too.
LindaV

KT4GH said...

I don't think Dr. Bensche watching Parker and Krissy walk out of Kelly's was for nothing. There's more to this guy then we know (which I guess now is next to nothing)... I'm inclined to believe he reported Parker. Here's hoping the writers pick up some speed with Bensch's backstory and move him along with Alexis. Aside from Nelle and Parker/Krissy storylines, GH is pretty enjoyable these days, much thanks to Maura West.

wolfy said...

LindaV, Kristina was SORA'D so she's 23 now.

KT4GH... I wish they'd pick up some speed with Bensch's story too.

K said...

wolfy said...

KT4GH... I wish they'd pick up some speed with Bensch's story too.

** Not gonna happen. He's only recurring, and not on contract. As much as I would love it if they would move faster.

K