Thursday, June 16, 2011

GONE TODAY!!

I was out in meetings all dang day.. OY! NO wifi either.  I DVR'd OLTL but I think the Weiner press conference was on so I'll watch on SoapNet. How was GH? 

Hey, watch this fun video from MAD TV with "Bill Clinton" going on General Hospital. It has Becky and Jacob Young as Lucky!! LOL 


28 comments:

Hope said...

Poor baby an entire day with no wifi, even tho I dont even have a cell, I can sympathize, its like the bad old days before vcr's even!

The video is hysterical, I am a big Clinton fan, but this is just so funny.....

sonya said...

Oh oh Karen didn't watch GH today!!! Well here is what happened. Watch the show today! :)

Hey they didn't show Brenda today! Did her parents Diane and Max ground her? ROFL!

Lucky and Liz: He had to tell her what Luke said about being liberated that he hit Jake. :( At first he didn't want to tell her cus he didn't want to hurt her but she wanted to know. Oh come on you two get back together!!

Nik and Shivon: They are talking when she starts looking for the lighter that Lucky had before. Oh oh! The lighter was his dad's. He took it after Luke tried to burn down the haunted star.


Dante and Maxie: Maxie is so worried about Lulu!!! I love that! She is bothered by the fact that Dante didn't take Lulu away to Paris! And then she had to bring up her parents abandoning her. :(

Dante and Lulu: They are at the Spencer house. :( Lulu talking about Lucky rewriting history with the house. I was thinking THAT is what Guza is doing!! :)

Papa Z and Lisa: Papa Z wants her butt! ROFL!

The hospital: Patrick and Robin sweet! Patrick wants Liz to help him in the OR! Robin doesn't think it's a good idea! Neither does Steve!! Oh look! Lisa is around in a security outfit!!! :) Oh Sam and Spinny show up! Sam had cramps during a stake out!

Lucky: Lucky started the Spencer house on fire!!!! DAMN YOU GUZA DAMN YOU! What next? Start the Q house on fire?!?!!?! Shivon shows up and what goes inside?!!?!?! She thinks Lucky is in there!!!! Damn Shivon did you leave your brain at home?!!? WHAT THE HELL?!?!! Call 911 if you have to!!!

Jason and Liz: Talking about Lucky and secrets. Jason wants her to tell him anything that she is keeping from Lucky.

Andrea said...

It was great to see Bobbie in that video - before the cosmetic surgery.

sonya said...

Oops forgot to mention that Garin Wolf was in the credits twice! :)

lisa said...

Karen, thank you so much for posting this! I loved mad tv! This clip is so funny and I loved seeing Bobby!
I watched 5 min of GH and stopped because I find it dull. While Anthony Z is amusing , i am finding him boring , especially paired with crazy Lisa. I haven't been able to watch one episode of GH straight in 2 years.
Thanks again for making me laugh today!

andrea said...

Yay! I really enjoyed today's show!:)

Jason to Elizabeth: "There's never been anyone else for Lucky but you.":DD what's this here? Jason pimping my couple? muhahaha I love it! <3 Okay Jason your in my good graces for now.

*Soybean runs into burning Spencer houshold* "Lookieeeee!!!!" bahahaha

Anonymous said...

Liz looked so cute in that mad tv clip. Love Rebecca. Sad that she isn't on GH right now. I miss her too much to watch GH. I don't want Liz with Lucky. I miss liason. I will not watch the upcoming jasam wedding, sorry GH.

Anonymous said...

Sorry, don't agree at all with what jason said about Liz and lucky and I know that this was Guza and Frons ( promoting his couple or kelly monaco ). If you go back and look at Liz and Lucky when they had problems they are not meant for eachother. Even Emily had this talk with Liz saying that you don't have to hang on to this teen romance because you think you must. Emily and Liz's talk is a good one and a good clip about her relationship with Lucky.

Liz said...

Not a fan of this clear jasam prop baby/marriage storyline. Guza intended to place jasam front and center with marriage baby and private eye business. It's clear that htey intend for jason to leave the mob for Sam and be a P.I. with her and spinelli. Mr. and Mrs. Smith copy story. I won't watch this.

andrea said...

Thanks for the Mad TV clip. So funny:D

lnl's original piano theme music is playing in the background in those scenes. So pretty <3

Anonymous said...

Did they ever think that it's not just the Spencer house that they are burning down but it is also the Ward house? Killing two family histories with one blaze....damn you Guza!!!!!


LaTanya

Anonymous said...

What jason said is that there has never been anyone else for Lucky but Liz. I think Lucky has always hung onto Liz and wanted to marry her, but I have always felt that the same isn't true for Liz. I have always felt that Liz hangs on to Lucky out of a sense of obligation rather than being in love with him.Lucky is a good man and has been good to her so she should be in love with him but she isn't.Liz loves Lucky but is not in love with him. I think she always backs away from what she truly wants to do because of what's best for other people ( be that her children or not to hurt Lucky ). She really did not want to marry Lucky this last time but instead of telling him honestly and telling him she had feelings for Nick, she decided that she must marry Lucky because he is good to her and she can't hurt him. The end result is you can't go against what you truly feel and you end up hurting Lucky anyway.
I think if jason can leave the mob for sam , as they are planning to have him do, he should have damn well left for Liz. He should have left and taken care of Liz, cam ,and jake. Monica once commented on seeing them in the park and said they look like a real family and she was right. I think they should have been given a chance to BE a real family, and monica should have been the grandmother.
Sorry, GH. I am not buying the Liz/Lucky pairing and I am not watching the jasam marriage with the usual Davis girls'/Molly constant promotion.

Anonymous said...

Sonya...please stop and get a hobby.

Anonymous said...

I LOVE YOU BOBBY!!!!! That part had me dying laughing....lol!

LaTanya

Andrea said...

Was Molly on? If so, I'm deleting it from DVR. They have made that girl so freakin' annoying!

sonya said...

Anonymous I was just trying to help Karen! Nobody is making you read my comments, so don't read them.

LaTanya yes the Ward house too! :(

kdmask said...

THANK YOU SONYA for recapping the SHOW FOR ME, I appreciate it. Don't listen to the other people!!! ;)

They are writing Jason as if Sam is his love and Liz is Lucky's. It's been that way for awhile.

Steph said...

But how do YOU feel, Karen? lol

I've noticed you've been quite the mute when it comes to the four (Jason/Sam/Lucky/Liz). How do you feel, or do you not care? I value your GREATLY.

I know you're Davis girls all the way, which includes Sam, so does Jasam tickle your fancy? Or does your love for the Spencers make you an LnL2 supporter? Or how about Liason?... do they make you squeel? lol

It's no biggie, but I do just want to know ;)

Love4dogs said...

Sonya,

I also enjoy your recaps!

sonya said...
This comment has been removed by the author.
sonya said...

Karen you're welcome and thanks! :) *BEARHUGS*

Love4dogs thanks. :)

Anonymous said...

Yeah...thanks Sonya for the recaps. I didn't watch it today so your break down let me know that I don't have to stay up and watch it on Soapnet tonight...lol!!!

LaTanya

Anonymous said...

It irked me that Guza had Lucky burn down the house. Lucky would not do something so reckless. m And with fire never...that is how Helena "Killed him"...oooohhh that mde me sooo mad

sonya said...

LaTanya hahaha you're welcome. :)

AntJoan said...

Sonya, it was so nice of you to recap the show for Karen, you did a really great job! Your recaps have been really good, I thought that maybe you could feel in for Karen if she ever took a vacay!!

AntJoan said...

Oops, I meant FILL in for Karen!

Adora said...

I am baffled that anyone would come read this blog day after day and take time out of their exciting lives just to tell someone else they need a life...

At any rate, add me to the list of people who is happy for what Sonya has been doing here! Thank you Sonya! =)

The madtv clip was strange... It just feels odd to see a fox show on the set of an abc show like that. Either way though that was a fun find, thanks for sharing Karen!

sonya said...

AntJoan you want me to feel Karen huh? ROFL! But seriously awww sweet but I think she has people already to fill in for her. :)

Adora awww thanks. :)