Thursday, March 31, 2016

Fabulous Friday


Before Tuco puts his Roxy-Bunny costume away for the season, he just wanted to say Happy Friday! I'm still not missing the show. I'll have to just put up photos Sunday. No comments. LOL

20 comments:

  1. Happy Fool's Friday! (Particularly like the Helena/Roxy connection.)

    ReplyDelete
  2. WOW! Thanks for posting spoilers during your "week off" anyway. Some of them are SHOCKING. Can't believe the writers are going to go there with the Sonny story line. And I can't wait for the Krissy drama coming up. It will definitely add some much-needed depth to Kiki's character. And what Laura's key opens.....I. did. not. see. that. coming.

    :)

    ReplyDelete
  3. today is also the anniversary of the show.

    ReplyDelete
  4. Today's show is so boring!!!!

    The gym:

    Curtis and Dante: Wow Dante!!! You are so jealous!!!! Make up your mind of who you want! Lulu or Val!!?! Have you and Lulu moved yet? Did you burn your bed yet?

    Nathan and Dante: Dante is all worried about Val? No try jealous! :)

    Crimson: Maxie's hair is such a mess. Oh hi Joe Zee from fab life. Oh he gave good advice to Maxie. Wait the last time we saw Nina she was at the hospital to see if she could get pregnant! What happened with that?!!?! Does she have to wait to get results? If so, when will she get the results? Oh look Curtis is pretending to be gay on the phone! ROFL!

    The park: WOW!!!! A REAL PARK!!!!!! Awesome!!!!

    Julexis: Sounds like Nancy Lee Grahn has a cold!

    Naxie:

    Nathan: Claudette was not my ex girlfriend. She was my wife.

    Me: BOOOOO! Who cares!!!!!

    Julexis's home:

    Krissy: She accuses me of being confused.

    You ARE confused idiot! Is the Port Chuckles water tainted or something? Damn!

    Lucas: Brad and I set a date. We are going to get married in May.

    Me: HUH?! I am still so confused about this divorce that Brad had. What happened?!!?! It was not explained to us!!!!! BAH!

    Oh and now Krissy is giving her mother attitude! UGH! Grow up Krissy!!!! Oh Alexis is going to call Parker!!!! Ohhhh boy! Love that! :)

    Jason's garage home: Paint and wall are so boring! Zzzzzzzzzzzz.

    Metrocourt hotel/Nik's room: Mr. and Mrs. Snails are so boring! Zzzzzzzzzzzzzz. Oh stop whining that she lied to you! You had her shot!!!!!!! BAHHHHHHHHHHHHH!


    "Karen says I'll have to just put up photos Sunday. No comments. LOL"

    ROFL! No you have to have comments!!! There is a lot to talk about with Finster and his little bottle of yellow pee he has, Or whatever the heck it is, and that huge needle! :)

    Hmmmm. Since it's April 1st, I thought we were going to hear that GH is going to be cancelled! I was expecting it. I mean when AMC was cancelled they announced it on April 1st.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha needle full of pee. I won't be able to watch til Monday unless my dvr is freed up this weekend. :( I thought about cancellation being that it's their 5 3rd yr but it didn't even occur to me that they'd do that as an April fools joke. Haha!!

      Delete
    2. Haha needle full of pee. I won't be able to watch til Monday unless my dvr is freed up this weekend. :( I thought about cancellation being that it's their 5 3rd yr but it didn't even occur to me that they'd do that as an April fools joke. Haha!!

      Delete
  5. sonya said...You ARE confused idiot! Is the Port Chuckles water tainted or something? Damn!

    lol So true. And immature too. She was so mad looking when her mom congratulated Lucas because it's all about her, of course. I'm really hating this story line.

    I loved the outdoor scenes today.

    sonya said... and that huge needle!

    If he'd rammed that needle straight into his joint like that he wouldn't be able to bend his arm for a while for sure.

    ReplyDelete
  6. Your April Fool's spoilers were a hoot, Karen!

    ReplyDelete
  7. I did get the real ones up lol :)

    ReplyDelete
  8. OK, the park scene is bothering me, I live in NYS, and the trees are NOT in bloom yet, there are no leaves on the trees, and they are dressed without coats, I get it that they really are in CA, but they are supposed to be in upstate (or western) NYS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Would you rather they use fake scenery? Or fly the actors to New York?

      Delete
  9. And snow still on the frozen ground!!!!

    ReplyDelete
  10. I'm glad they filmed scenes outside...wish they did more of that. Is that supposed to be the same park where fireworks on GH are held and where Liz was raped? It looks much bigger when it's "real".

    In any case, AGAIN, they dressed Sam in non-flattering way with that ridiculous, oversized, black jacket with her tight, hoochie pants and heels, and that boring white blouse. I KNOW they can dress her better than that!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha Sam will never learn, she needs flats, not heels. God she's another I can't stand.....ugh!

      Delete
  11. "Michelle Latta said...Haha needle full of pee."

    Hahahaha. It looked like pee! :)

    "it didn't even occur to me that they'd do that as an April fools joke. Haha!!"

    No no. :) I meant that they would say it's cancelled and mean it. Cus that's what they did when AMC was cancelled. They announced it on April 1st.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh yeh I know what you meant. I know it has its bad days but with Michael and now Wally back one can only hope it gets better. I do wish the writers would listen and put Sonny on the island for an extended vacay. Does the man EVER take a break in his 20 plus yrs on the show?????

      Delete
  12. "Di said...lol So true. And immature too. She was so mad looking when her mom congratulated Lucas because it's all about her, of course. I'm really hating this story line."

    Yeah she looked all mad and jealous that Alexis was all happy for Lucas and Brad!!! I hate this storyline too!

    "I loved the outdoor scenes today."

    Me too! Love the scenery!

    "If he'd rammed that needle straight into his joint like that he wouldn't be able to bend his arm for a while for sure."

    Hahahahaha. Yeah!!!!! :)

    ReplyDelete
  13. I got to watch GH and I enjoyed it. Could've done without Joe Zee or whatever his name. Loved the outdoor scenes. Happy Nathan finally told Maxie the truth. Curtis was funny talking in disguise. Glad that's out. No Sonny, so that's always a good day, but he did get a mention. I could've done without Sam and Jason but that's obvious. Suppose we'll find out Monday that Haychel is gonna spill what she knows about the bullet, wish she'd go away. Overall I enjoyed, guess I'm one of the few.

    ReplyDelete
  14. "Michelle Latta said...Oh yeh I know what you meant. I know it has its bad days but with Michael and now Wally back one can only hope it gets better."

    Yeah one could only hope! :)

    ReplyDelete
  15. I live in upstate/western Rhode Island, and while there are no leaves, there are buds on trees. Also, other than rainy days, I haven't worn a coat in some time. Another thing about the park scene - I may be wrong, but I thought I saw an American flag, and it's not even close to July 4th!

    ReplyDelete