Tuesday, January 22, 2019

Show Interruption.

Rice Plaza: Looking for the kids. I think they are actually at the Black Duck place where Sonny fell? Joss had said the catacombs were under there. Anyway, Oscar's still passed out and she can't get a phone signal. 
Carly calls Jason to get there ASAP!
So the kids are found in like record time. What WAS that story for? LOL I would have had them wandering around for awhile, have sex-- find bones and Cassadine stuff. That was kind of a let down.
So, Drew and Jason climb down and get Oscar up the ladder. Then Drew goes up-- ?? Why wouldn't you let Joss go up next???? WTF? Plus Drew is way heavier and the ladder is bum LOL Anyway, Joss is up..Jason can't get up because the ladder is bad. 
Jason ends up falling--show ends. 


Hospital: Lulu still in surgery.  Michael goes to Charlies and I guess Brad left?? Anyway he has Wiley and Willow comes in and is all mooney. 



Alexis questions Shank. She grills him about the whole Dawn of Day thing. 



...OMG. So here in Monroe County, the caught 4 people (one a 16 year old) with BOMBS and weapons and they were going to attack the Islamic Community. Kids at the High School told law enforcement after hearing things and seeing things online. Thank GOD! No one was hurt.
Wow... Anyway, we had a big presser and I got interrupted. Sorry.  I think I got most of it. 

15 comments:

  1. Ok I'm trying this out. I'm not sure about the comment thing..it's driving me insane

    ReplyDelete
  2. I can leave a comment here...no problem. It's still telling me no comments on the title page but your comment was here. Really weird.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Now I CAN see the number of comments and you can't?? What are you using again? I'm on a laptop HP--with Google Chrome

      Delete
    2. I can see the number of comments now. 'm on a desktop with google chrome.

      Delete
    3. Yeah!! I can see comments also and post now!! 😁

      Delete
  3. Now I can see the number of comments & I am using my Smartphone and Google Chrome.

    ReplyDelete
  4. i posed on your last 3 posts. (3 days). all of them are now gone. vanished.

    ReplyDelete
  5. I can see the number of posts, I can see the posts, and I can post! Woot.

    Mac desktop via Firefox....

    ReplyDelete
  6. I entered by using your link on the right side of the page.

    ReplyDelete
  7. YEAH YEAH!!!!! We are back!! so I may have read this but i do thinnk Shiloh is going to be the baby's daddy - and i think he never knew Willow was pregnant....it has to be someone we know - what I don't get is did the teachers and parents at the school not REALIZE she was pregnant? or ask where is your baby?????
    my other question is this---- is Kevin becoming blind? wherever Ryan/Anna/Jason were THEY were infected, so GH needs to get the timing right....February sweeps start MOnday - i hope this Ryan storyline is over soon!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. Yay-we are back to normal! Today’s show was kind of meh after the excitement yesterday. I think Genie is going to be an Emmy candidate-she has just been superb. Thanks Karen for fixing this!
    LindaV

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree Linda, today was a letdown after yesterday.

      Delete
  9. More of the vets please! Can we have Robert Scorpio sharing scenes with ANNA and LAURA please? Would love to see him and Laura teaming up to take down Ryan. Loved the scenes with Lucy, Bobby, etc. last week for the book even if some of it was cringy.
    OldSchoolGHfan

    ReplyDelete
  10. I am able to comment today, yesterday I wasn't yayyy, works for me

    ReplyDelete