Tuesday, October 25, 2016

Houdini and Lizzie Borden




Max is there at the PH while Jason is searching for the bomb 'Broker". He leaves when Danny and Sam come in. 



Danny wants to know what this says.  They tell him he'll be a big brother. HE thinks that's better than a puppy but wants to name the baby "Scout". 

Haunted Star...must be almost Halloween. Ava, Scotty and then Sonny comes in. They argue. 
Yada, yada.

Alexis is on the deck drinking. At least she has a coat on. Later, Sonny comes out and talks about Morgan. VERY good scene. NLG really brings out the best in MB-- or maybe her character just doesn't annoy me as much as Carly. LOL 

They talk, Alexis says not to blame himself...kisses him on the forehead and leaves.
When Scotty comes back out Sonny blames him for not prosecuting Julian. Scotty says he deserves it all because of what he did to Karen!! BLOOP!! KAREN MENTION? Oh someone is on the GH history ball today. 
Scotty and Sonny fight on the deck. LMAO

Franco gives Jordan the tape of Heather confessing. Jordan doesn't believe she could get out of jail and back.  He calls her a cross between Houdini and Lizzie Borden. Franco got all sorts of evidence that Heather gave money to guards and stuff. 

HayFin doing it on the couch and someone's at the door. It's Tracy. She has a grin on like "caught ya" . Supposedly Finn was trying to get Hayden a job at ELQ. She finds out and gets mad at him. 

Ava and Julian talk about the Fruit Basket.  Alexis makes her way to the Metro (I guess to drink more) and sees Juilan. ANYONE ELSE get the vibe that Alexis may have planted that bomb? Geesh. 

Tomorrow? Carly slugs Julian.

17 comments:

Michelle Latta said...

Nah, not Alexis. Haha! She'd be acting more like Ava is.

Loved the loving from Finn. :)

Glad the hospital can open back up now.

Danny is a cutie, LOL Scout! I hope they have a girl.

sonya said...

Paint and Wall's home:

Jason and Max: MAX!!!!!! How are you honey!? How are you and Diane doing? How is Milo?!

Sam and Max: Awwwww! Love that hug! :)

Paint and Wall's home:

Paint and Wall: Zzzzzzzzzzzzzz. Where is the baby bump? It disappeared!!!!

Paint and Wall with kid Cheeto: Cheeto doesn't know how to read? He is 5 or 6 right? Oh there is the baby bump! It magically appeared again! :) Boy baby Trim has started magic already! Scout?! Oh does this mean they are going to name baby Trim, Scout?

The haunted Star:

Alexis and Sonny: Great Sexis scene!!!! Although Sonny don't encourage her to drink! You know she has been drinking way too much! Unless he is drunk and not thinking.

Scotty and Ava: Awwww Scotty is worried about Ava? :) Oh oh Ava has so much GUILT!!!! Great scene!

Ava and Sonny: Great scene!!!!!

Scotty and Sonny: Sonny vs Scotty! LOVE IT! :) Always love Scottny scenes.

The police station:

Jordan, BobTodd, and Liz: BobTodd wins the line of the day!

BobTodd: My mother is the perfect combination of Houdini and Lizzie Borden all kinda rolled into one unsettling package.

ROFL! And the look on Liz's face hahahaha!

Metrocourt restaurant:

Julian and Nina:

Nina: You're slime.

Oh good! Foreplay! :)

Friz: I'm glad you told Liz you overheard her talking to Laura BobTodd!! :)

BobTodd: I fell for you a long time ago.

Awwwwwwwwwwwwww! :)

Julian and Alexis: Hey big hair! Leave her alone! Grrrr! It's like he had a haircut again!

Metrocourt hotel:

McFinny's room:

RayFinn: YEAHHHHHHHHHHHHHHHH ME's rough kissing!!!! I've missed that!!! *Fans self* Oh shoot they had to get interrupted.. Ohhhhh McFinny called Tracy okay.. Oh crap more road blocks for RayFinn! :(


Michelle Latta said...

Haha Sonya! I thought the same thing, he can't read yet??? The kid is adorable though. It's hard to see baby Trim cause all Sam owns are black clothes. Good grief, color please GH costume people. Haha!
I hate Ava but I love her with Scott. ScAva anyone? Isn't it weird how we hate a character but when paired with another we like they then become tolerable? LOL!!
LOVE MY FRIZ, 'naff said. ❤❤❤❤❤
LMAO, no really you did make me laugh out loud for real! ME rough kissin', yes.please.....more of that. Hand the fan over.
I loved that Tracy knows who it was that got the hospital back open. I can't wait for her reaction!!!

AntJoan said...

OK, so no one wants to participate in my contest to see who can find the most people who are guilty, should be guilty, or think they are guilty for Morgan's death. I wrote a long list, but, so far, on today's show (which I'm still watching), Alexis and Scotty are added to the list. I think I'm up to about 20 people, including the guy who actually planted the bomb, and whoever helped Sonny (or whoever it was) to set up the hit.

Ruthie said...

AntJoan, my guess is Jose, or whatever Caaaaaarlosssss's brother's name is. Obviously it can't be anyone on contract, has to be a day player.
R

sonya said...

"Michelle Latta said...Haha Sonya! I thought the same thing, he can't read yet??? "

Hahaha. Nobody is teaching him!

"It's hard to see baby Trim cause all Sam owns are black clothes. Good grief, color please GH costume people. Haha!"

Hahaha. Give her color!!!

"Isn't it weird how we hate a character but when paired with another we like they then become tolerable? LOL!!"

Haha it's funny but it's true! :)

"LMAO, no really you did make me laugh out loud for real! ME rough kissin', yes.please.....more of that. Hand the fan over."

*hands fan over to Michelle* :)

"AntJoan said...OK, so no one wants to participate in my contest to see who can find the most people who are guilty, should be guilty, or think they are guilty for Morgan's death. I wrote a long list, but, so far, on today's show (which I'm still watching), Alexis and Scotty are added to the list. I think I'm up to about 20 people,"

I hope I am on that list... If not, then I'm number 21! :)

Anon said...

Yes! Please more of my main man Scotty calling out the scum that Sonny is! WE REMEMBER KAREN, SCOTTY! Kin Shriner kick butt and is a gift to GH

54680f9e-549a-11e6-b7af-97dd4d23ba7a said...

sonya said...

Paint and Wall's home:

Paint and Wall with kid Cheeto: Cheeto doesn't know how to read? He is 5 or 6 right? Oh there is the baby bump! It magically appeared again! :) Boy baby Trim has started magic already! Scout?! Oh does this mean they are going to name baby Trim, Scout?

** IIRC, he was born in 2012, so that would make him 4. Since he hasn't been SORASed into a teen yet, somehow. At that age, I could kinda understand him not really comprehending it. That said, after Max left, and Danny settled town, I damn near fell asleep whenver Paint and Wall came on. I didn't think it was possible, but they're getting even more boring, as time goes on. And we do know Billy Miller CAN act. He was fantastic on Y&R. And when he was just Jake Doe with Liz, he was so much more alive.

Scotty and Sonny: Sonny vs Scotty! LOVE IT! :) Always love Scottny scenes.

** DEFINITELY!! There is no such thing, as enough Scotty scenes! Right when he started to stop taking Sonny's crap, and start to give it back, I said to the TV: Bring up Karen!!! I then became very happy! :)

K.

Michelle Latta said...

I wonder if he wanted to stay Jake Doe and maybe this is his his system fit payback? He was linked with Kemo shortly after coming on GH. At least there were photos of them in the water frolicking....so who knows. I liked him better as Jake myself.

Kat Tu said...

I did wonder about Alexis planting the bomb....I really did.

LSV422 said...

I can't get enough Scotty either-he is a true gem and always entertaining. So glad he got his dig in with Saint Sonny. I really have so little interest in watching most of the show now, whether it's Paint and Wall, Freako and Liz, and with due respect to the Sonny lovers here, have had my fill of him enough to last through 2017. MW is always divine though, but that eye makeup was ghastly. Not looking forward to Teeth and Julian.
LindaV

Michelle Latta said...

I wonder if he wanted to stay Jake Doe and maybe this is his his system fit payback? He was linked with Kemo shortly after coming on GH. At least there were photos of them in the water frolicking....so who knows. I liked him better as Jake myself.

sonya said...

"K says That said, after Max left, and Danny settled town, I damn near fell asleep whenver Paint and Wall came on."

Yes!!!!! I agree!!! So boring after Max and kid Cheeto settled down!

"I didn't think it was possible, but they're getting even more boring, as time goes on."

Agree!!!! Zzzzzzzzzzzzz.

Frank Strovel said...

There's one thing that's missing here. Wasn't Sonny responsible for the warehouse explosion years ago that killed Alexis's sister Kristina? We get a Karen mention from Scotty but nothing from Alexis regarding her sister?

nance24 said...

I'm om Scott's side but I think Sonny had the line of the day when he called Scott Block Head lol If I remember right it was the first Alcazar that got Kristina killed, that's why Alexis killed him

AntJoan said...

I thought that Sonny calling Scotty a blockhead was hysterical! LOL!!

Sonya: Do you WANT to be on the list? Do you feel the guilt :) ?

sonya said...

"AntJoan said...I thought that Sonny calling Scotty a blockhead was hysterical! LOL!!"

Hahaha I forgot about the blockhead from Sonny! That was great! ROFL!

"Sonya: Do you WANT to be on the list? Do you feel the guilt :) ?"

Yes! So much guilt!!! Put me on the list! :( :)