Friday, June 6, 2014

Nate's Treasure Chest

Chestial Hallucinations-- Nathan prancing around 1/2 neekid. Guess it's FRIDAY! He looked all oiled up.  Stupid ass'd LEVI doesn't want Maxie to see Georgie. Why you ask? WHO CARES!  Their WHOLE stupid relationship happened OFF CAMERA so why should I give 2 F's about him? 

Birthday Party at Kelly's. 

Ava's moving into SONNY'S...and Olivia is freaking out. And he tells her she's pregnant.  Olivia storms out.  Yada yada. 

Nina's a low talker too! WHY WHY WHY!!! Gessh. She wants coffee? Make her go to Starbucks and order ..LOL. Her brain would fry.  OMG, Rafe comes in and then buys a bag of drugs in the park. THEN Kiki comes in and I totally forgot she was even Silas' KID!  And I didn't know she lived there? When did she move out of Michael's? 

Morgan and Kiki .... whatever. Kiki is freaked out by Ava's pregnancy tho. LOL 

Franco meant to draw Carly but drew Olivia instead. LOL Olivia stole his basket money because she could. 



22 comments:

Anon said...

I watched the last 20 minutes today and it was utter crap. Can't believe how fast the quality of this show has cratered. Just damn discouraged by what I saw...

OldSchoolGhfan

Di said...

I did a lot of fast forwarding through Kiki and "Franco" scenes today. Too bad as I used to like Carly but they have her in such useless scenes now just to give "Franco" something to do.

And I'm still waiting for flaky Nina to mention the baby. If she feels like she just woke up from a sleep, why isn't she mourning the loss of her child. Surely that would seem like it just happened.

And if Silas was having an affair with Ava when Nina went into the coma why is she acting like they were in the middle of a happy marriage? None of this makes sense to me.

I also can't see Rafe pulling off a spiral into drug addiction.

Why can't they just focus on the characters that are working.

I realize 1/2 naked Nathan made no sense, but I didn't care. lol throw that useless hippy away, Maxie and get your groove back. lol

dar said...

My only previous experience of Michelle stafford was the short-lived , awful "Pacific Palisades." I was not impressed but since the whole show sucked (even Finola wasn't very good on it) it was hard to blame the cast.

However, this week has not improved my opinion of her. I can't tell if Nina is a manipulator or a lunatic. Perhaps that is what she's being directed to play.

I just wish that if they insist on dragging out new characters, they could make some of them likable Levi is just horrible. Please make him go away.

I am so disappointed in this show right now.

Mya McBriar said...

oh my, I haven't watched yet but it sounds dreadful!

wherewolfmom said...

You think Franco got beat up for his lunch money in grade school?
I'm fairly sure Nina is a manipulator - she's makin my skin crawl! She's got an agenda working. Why doesn't she want to see Nathan or she's Bat s*it crazy. I do get the feeling she's playing cat and mouse with both Silas and Sam and she's the tiger.
Poor Rafe - at least she has something to do now. I was waiting for him to say "my father was a serial killer who killed my mom in front of me, she was loony tunes anyway. I really should be in intensive therapy before I hurt myself or someone else."
Baby Gabe is dead (what is it with soaps and killing kids!) So is Nurse Betty coming back from PR?

sonya said...

Maxie's home: Woah! Nathan naked all wet! :) Me like. :)Levi shows up and ruins the scene!!! Levi is so jealous of Nathan! And he isn't happy that Maxie is going to fight for her daughter! Levi stop with your fake crap! You are a jewelry thief aren't you?!!?! Admit it!!

Kelly's: Baby Cheeto is so adorable!!! Hitting the balloons and blowing out the candle awwww! And love how Julian is with Sam. Awwww! Wait a second! No no no. I am still mad at you Julian!

Michael's home: Poor Morgan. :(

McSilas's home: Man this Nina woman is really up to something. I smell something very fishy. I think she can walk! I think she is manipulating McSilas! Oh look it's Rafe again. Is he high today? Starki meets Nina hahaha.

Rafe and drug dealer: WOW!!!! Right out in the park and in daylight.

Sonny's home: MAX!!!!!! :) He is lookin well! Olivia wins the line of the day!

Olivia: You think I'm going to take you back and live in your house, with your baby mama? Oh woah wait a minute. Maybe your baby grandma?

ROFL! Yes Olivia! He does!!!! Yeah she doesn't know the whole story, because you haven't told her you idiot! Tell her that Ava shot her! Oh Morgan is extending an olive branch to Sonny! Oh oh he overhear Ava talk about living there! So is he going to take back his olive branch?

The park: Carly and BobTodd awwww so sweet! Carly wants him to draw her. Maybe sure you don't forget to draw all her moles. :)Wait so he drew Olivia, and he didn't know it? He actually thought he drew Carly?! Come on writers!!! Really?!!?!?! I don't buy it! I like how she wants him to move in with her. Awww! :)


sonya said...

Check out the actor Zachary Garred who plays Levi with short hair.

http://en.wikipedia.org/wiki/Zachary_Garred#mediaviewer/File:Garred_zachary.jpg

Woah! HOT!

ishouldreadmore said...

sonya, he doesn't do anything for me, but that's what makes horse races. (I might think he was cute if I didn't know him as Levi(t). I really like Maxi and Nathan together, and Levi(t) ruined it.
I agree with whoever said they are not ready to accept Julian due to his being a scum. (My translation.)
Nina is big time bad news. Why can't anyone tell the truth on soaps?? I know, cause then there would not be any stories.

sonya said...

"ishouldreadmore said...sonya, he doesn't do anything for me, but that's what makes horse races. (I might think he was cute if I didn't know him as Levi(t). I really like Maxi and Nathan together, and Levi(t) ruined it."

Yeah Levi doesn't do anything for me either! He annoys me! And yeah Levi ruined the Maxie and Nathan scene.

"I agree with whoever said they are not ready to accept Julian due to his being a scum. (My translation.)"

I am not very happy with Julian and don't like him at the moment. He needs to tell the truth and spill the beans of who Fluke is!!!

"Nina is big time bad news. Why can't anyone tell the truth on soaps?? I know, cause then there would not be any stories."

Yeah there has to be mysteries or no stories.

Cosmoetica said...

Abominably bad episode.

carrie a cunningham said...

personally I think that the point of Levi is Frank and Ron wanting us to hate the pairing. If we hate the pairing then viewers might not be resistant to pairing Maxie with Nathan.
In a lot of ways this strategy is brilliant. Many have been vested in Maxie and Spin. There was bound to be backlash at pairing her with anyone except Spin.
At this moment I hate her with Levi so much that seeing Nathan be nice to her is working on me a bit.

Di said...

I'd love to have seen Morgan poke Sonny in the eye with that olive branch, Sonya. lol

And I love baby Cheeto. He's such a normal kid. He doesn't sit there like a zoombie, scared or bored to death. Unfortunately that might mean that they get rid of him soon, like Jake. :(

And carrie a cunningham, I think you could be right about the Levi/Maxi/ Nathan triangle. I LOVE her and Spin together but I'm also rooting for her and Nathan right now. lol

sonya said...

"Di said...I'd love to have seen Morgan poke Sonny in the eye with that olive branch, Sonya. lol"

ROFL! He just might when Ava tells him she is living there!

"And I love baby Cheeto. He's such a normal kid. He doesn't sit there like a zoombie, scared or bored to death. Unfortunately that might mean that they get rid of him soon, like Jake. :("

Yeah he is so animated! No I hope they don't get rid of him like Jake! :(

April60659 said...

The only realistic thing is Nina unable to walk. She has been in bed for 20 years. No way can she get up and walk. Even if they gave her physical therapy every day, she is not gonna walk without rehab! That being said, she has that cute psycho vibe that makes you want to hide all the cutlery in the house. She has issues and an agenda. She must still have credit cards too...flowers..a private nurse...creepy...... Watch out Ava, Silas, Madeline and Sam!

nance24 said...

I don't give one F about Levi let alone 2. I had to think for a minute too when Kiki strolled into the apartment with keys in her hand. And it seems kind of scarey to think Morgan is the only one making any sense out of those 3

April60659 said...

Why would Morgan even want that harpie Ava? She is living at Sonny's ( we know why but he doesn't) and seems right at home. She even told him she needed more closet space. Morgan heard that. Loving nekkid Nathan. Eye candy won't make me fat. Levi is gonna turn out to be a total baddie! Bet he takes Maxie hostage at some point so Nathan can save her.

Di said...

Ohhh..I wouldn't mind that scenario, April. Or Mac slugging him . hehe

Di said...

Ohhh..I wouldn't mind that scenario, April. Or Mac slugging him . hehe

sonya said...

"nance24 said...I don't give one F about Levi let alone 2."

Wait what?! 2 Levi's? Where?!

nance24 said...

LOL Sonya not 2 Levis, 2 F's :)

sonya said...

"nance24 said..LOL Sonya not 2 Levis, 2 F's :)"

Ohhhh. Okay! Hahaha.

najma love said...

Join for Best Online Home based Jobs
JobzCorner